woensdag 5 augustus 2015

Woensdagochtend wandelochtend

Op woensdagochtend wandel ik met een wandelgroep uit Heerhugowaard.We zijn vorig jaar gestart met 1x in de maand. Nu was dat ongeveer 2 a 3 keer in de maand en vanaf nu is het elke week en daar ben ik heel blij mee. Ik heb een hekel aan de sportschool en door het wandelen kom ik toch aan mijn beweging. Dat is wel belangrijk nu ik aan het afvallen ben.

We hebben vanmorgen 10 km gelopen en omdat ik naar de startlocatie toe ben gelopen, loop ik totaal 2 km extra. Dus vanmorgen ruim 12 km gewandeld.


We hebben een rondje buitenom gelopen. Er was warm weer voorspeld, maar vanmorgen was het flink bewolkt, dus de temperatuur was lekker. Foto's maken is een hobby van me, dus ik zorg tijdens de wandelingen voor de foto's.


En aan het einde van de dag was ik best trots op mijn score. Jammer van die 2 trappen, hahaha! Ik vind het altijd erg fijn om alle balkjes groen te hebben. Had ik dit gisteren gezien dan was ik nog even 2x naar zolder gelopen. Volgende keer beter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten