maandag 10 augustus 2015

Weegmoment

Vandaag had ik weer mijn weegmoment! Ik was best gespannen want ik heb wel gezondigd zondag.

De stand: 4 ons erbij, maar...
Vet -1,4 kilo
Spiermassa +1,3 kilo
Visceraal vet van 10 naar 8

Dus ik ben niet helemaal ontevreden. Blijkbaar verbrand ik met het wandelen toch aardig wat vetcellen en ik kweek spieren. Daar ben ik blij mee! Dus vanavond meteen de wandelschoenen weer aangetrokken en een rondje gelopen samen met mijn man.



Tijdens het wandelen praten we veel de boeken die we momenteel lezen. Hij een boek van Radmilo Soda en ik een boek van Amber Alberda.



En we praten over wat ik straks wil gaan doen als ik klaar ben met het Cambrigde Weight Plan. Ik heb me ingelezen over het Personal Body Plan, dat spreekt me wel aan. Ik heb veel ervaringen gelezen en misschien past dit wel bij mij. Ik heb nog tijd genoeg om er over na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten