maandag 3 augustus 2015

Wandelen met de Fitbit

Sinds 1 juli heb ik de Fitbit Charge. Daarvoor heb ik een tijdje de Fitbit Zip gehad. Deze had ik meestal in mijn broekzak, waardoor ik hem vaak vergat mee te nemen. De Fitbit Charge is een bandje die je om je pols draagt en ik draag hem dag en nacht.
Hij registreert het aantal stappen per dag (mijn doel is 10.000), het aantal verbrande calorieën, het aantal gelopen trappen en de slaapactiviteit.
Mijn man een 3 vrienden van ons hebben er ook een en het is leuk om elkaar te volgen en te zien hoeveel stappen de ander heeft gezet. Je kunt ook challenges aanmaken om badges te verdienen. 


Het motiveert mij in ieder geval om veel meer te lopen dan voorheen. Nog een extra rondje met de hond of nog even een keer naar zolder. Ik blijf er fit bij! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten