zaterdag 1 augustus 2015

Tweede eetdag

Vandaag heb ik samen met mijn man ruim 6 kilometer door Enkhuizen gewandeld. Wat een leuke stad! Omdat we geocachen erg leuk vinden, hebben we ook 2 caches gezocht en gelogd.



Daarna hebben we op een terrasje heerlijk in het zonnetje gezeten en geluncht.
Mijn man had een uitsmijter met rosbief en ik nam een uitsmijter ham zonder brood en een kopje rooibosthee.


Daarna zijn we naar onze vrienden in Zwaag gegaan en daar zijn we de rest van de dag gebleven. Zij hebben 's avonds kibbeling gegeten met saus en salade en ik heb een klein beetje salade genomen met gebakken champignons. Dat was ook erg lekker!



Voor morgen staat er een wandeling van 15 km op het programma. Dan loop ik de extra calorieën van vandaag er weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten