donderdag 6 augustus 2015

Over mij





Ik ben Lucy, 41 jaar oud en ik en getrouwd met Rene. Samen hebben we 4 kinderen, 3 jongens en 1 meisje in de leeftijd van 17 tot 20 jaar.

Waarom een blog? Dit blog schrijf ik omdat ik (weer) ben begonnen met afvallen. Dit doe ik wel vaker, maar ik praat er bijna niet over. Want als niemand het weet, kan ook niemand er wat van zeggen als ik de mist in ga.
Daarom nu juist een blog. Door dit met jullie te delen werkt het voor mij als een stok achter de deur. Ik kan niet stiekem snaaien, want jullie weten nu dat ik aan de lijn ben. En dat ik bepaalde dingen beter niet kan eten. En je mag me daar op aanspreken. Want dat houdt me scherp.

Ik heb een maagband sinds 2002 en daar ben ik destijds 42 kilo mee afgevallen en daar zitten er weer 30 van aan, dus ik moet gewoon echt aan de bak. Ik voel me ongelukkig in mijn lijf.

Dus: werk aan de winkel!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten