donderdag 6 augustus 2015

Lief bedankje van onze buren

Afgelopen 2 weken waren onze buren op vakantie. Hun vaste kattenoppas ging zelf op vakantie dus ze zaten er omhoog en hebben gevraagd of wij de katten wilden voeren. Natuurlijk geen probleem.
Maar de katten zaten helemaal niet te wachten op een nieuwe oppas, dus het had wat voeten in de aarde om hun vertrouwen te winnen. Bij de ene 3 dagen en bij de andere 2 weken min 1 dag, haha!

Dit bedankje kreeg ik net van de buurvrouw. Hartstikke lief, maar echt niet nodig hoor, buuf!
En als jullie weer eens weg gaan, dan wil ik best weer oppassen.




Deze fudge mag ik voorlopig natuurlijk niet hebben, maar gelukkig is het houdbaar tot juli 2016. Dus als ik straks op gewicht ben, dan kan ik er heel af en toe eentje nemen en misschien wil mijn dochter me ook wel helpen. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten