zondag 9 augustus 2015

Heerlijk weekend vol verleidingen

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug! Al is hij niet helemaal Cambrigde-prof verlopen.

Gisteren ben ik met een vriendin naar het Kwaku Festival in Amsterdam geweest. Het was al 9 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was geweest. We hadden er super mooi weer bij. Er waren 3 podia met muziek en andere acts, er was een tent met salsa muziek, waar lekker werd gedanst. En er waren natuurlijk heel veel eettentjes. Al die lekker luchtjes, hmmm...
En alhoewel mijn motto tegenwoordig is: 'gezelligheid zit hem niet in eten', ging ik toch overstag toen mijn vriendin vroeg ik ook een barra met kip wilde. Terwijl mijn Cambridge reep gewoon in mijn tas zat... Ik heb er wel van genoten hoor!
En 's avond op het station nog een flesje Cassis.
Een paar foto's van deze superdag! Met een optreden van Brownie Dutch en... Replay!!! Dat was echt gaaf! En ik heb mij 10.000 stappen ruimschoots gehaald.


 


Ik merkte het vanmorgen meteen aan mijn lijf toen ik wakker werd. Moe en zere spieren. 
Vanmorgen dus een paar ons zwaarder.
Hoe luidt dat spreekwoord ook weer: eigen schuld, dikke kont. :P
Daarom moest ik van mezelf extra bewegen vandaag, in de vorm van fietsen of wandelen. 

Samen met René heb ik 18 km gefietst, op onze elektrische fietsen. Het eerste kwartier speelden mijn knieën op maar daarna zakte dit af. Ik heb zelfs nog een flink stuk zonder ondersteuning gefietst. Dus hopelijk gaan de extra onsjes er zo weer af. We hebben nog even lekker op een terrasje gezeten, hij met koffie, ik met water.







En vanavond nog 3 kwartier gelopen, want ik wilde ook nog mijn 10.000 stappen voor vandaag binnenhalen en dat is ook gelukt!
Morgen heb ik mijn weegmoment. Ben benieuwd naar de eindstand na de eetweek. Deze week weer lekker knallen! En bedenken hoe ik volgend weekend door moet komen als we 3 dagen naar de Achterhoek gaan... Ook dat ga ik morgen met mijn consulente bespreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten