donderdag 6 augustus 2015

Fitbit Aria

Vorige maand hebben we de Fitbit Charge gekocht. Vandaag is er daar een nieuwe gadget aan toegevoegd: De Fitbit Aria.





Dit is een weegschaal die er uit ziet als een gewone digitale weegschaal. Deze kun je koppelen aan de Fitbit en synchroniseren met de Fitbit apps. Hij meet je gewicht en geeft BMI, spiermassa en vetpercentage aan. Dat zal een goede extra stimulans zijn bij het afvallen, want bij gewichtsverlies kun je badges verdienen en daar ben ik best wel gevoelig voor, haha!

Het koppelen van 2 Fitbit accounts aan de weegschaal was nogal een gedoe. Het ziet er simpel uit, maar de uitleg op internet gaat met name over het koppelen van 1 account. Na veel vijven en zessen, accounts loskoppelen en weer koppelen en een youtube filmpje is het dan eindelijk gelukt.

Ik vind de Aria alleen niet zo aardig, want ik hier op een stuk zwaarder dan op mijn oude weegschaal...

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Heb ook even jouw blog gelezen! :) Wat goed dat je schrijft. Wij hebben ook gekeken voor die weegschaal, maar ik vind hem best prijzig, en ben bang dat ik er obsessief door ga wegen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen